söndag, mars 06, 2016

Äntligen Malin-träning!!

Vårens i särklass snöigaste dag, självklart kör vi då årets första träning med bästa Malin från Stall Drivkraft! 

När det var min tur så snöade det minsann på tvären :P Men vad gjorde det, vi fick oss en rejäl genomkörare både jag och Ivi. Vi har, som vanligt, en del att jobba på min herre och jag så nu ska vi köra igång ordentligt. 

Vi ska jobba på att få honom mer alert för hjälper och mer framåt, på att få honom att jobba ordentligt med sina bakben och överlag med att jag måste bli kvickare i mina signaler och eftergifter. Det kommer även resultera i att systeryster kommer få en del motion genom att vara pådrivande kraft från marken ;) 

Snöigt värre :)

Det gick fint för syster och Hrönn idag :)

Nu ska jag försöka mig på att göra ett träningsschema åt oss :)

I övrigt fortsätter Vabruari här, då Tristan fick hämtas på fritids i torsdags eftermiddag med dubbelsidig öroninflammation, han hade så ont, stackaren. Tack vare en snabb sköterska på vårdcentralen så fick vi komma in supersnabbt för kontroll och fick penicillin utskrivet. 

Inga kommentarer: