måndag, september 21, 2015

Oj oj oj!

Jag måste säga att jag har varit bra lat på bloggfronten! Min kära dator har skaffat sig funktionen "jag-vägrar-att-känna-av-att-du-laddat-över-nya-bilder" vilket gör att jag får vänta 2-4 veckor innan bilderna dyker upp i rutan jag laddar upp på bloggen med. Mycket irriterande och jag tappar farten.

Men jag kör ett litet mobilinlägg istället. 

Ett par goa kompisar har de blivit, Mira och Ivi. Mira blir allt mer självsäker runt hästarna och det är jättekul att se hur hon lär sig mer och mer.

Hon är minsann en liten yogini med. Här balanserar hon fint i Trädet.

Grabbgänget i hagen verkar ha tröttnat på att gå på bete. Rena välkomstkommittén när man kommer ut i hagen. :)

Uteritt på ridskolan. Här på fina lilla Hjortrongull.

Kaptensvändning på skogsturen. :)

Vi hade klippdag i stallet. Nu kan vi rida utan att Ivi klappar ihop av värmen i pälsen. :)

Tjusigt blev det :)

Idag är vi hemma, för Tristan har haft feber sedan i fredags kväll. Han väcker mig stadigt kl 04.30 på morgonen med 40 grader och behöver medicin. Hoppas det går över snart.

Ha det gott!

Inga kommentarer: