måndag, maj 25, 2015

Massage och släpp i sommarhagen

Jag hade den stora turen att vinna en behandling hos duktiga Samantha på HorseandRehab och idag var det dags. Det var väldigt spännande att se vad hon gjorde och jag fick bra tips om hur vi ska jobba vidare. Ivi hade lite spänningar i länd, rygg och bäcken som han fick behandling för med akupunktur, biolight och massage. Jag fick lära mig hur jag ska stretcha hans bakben efter ridning för att få honom mjukare. Och Ivi då.. Han var först lite tveksamt nyfiken, men när biolighten kom fram så njöt han verkligen. Underläppen hängde och han till och med dregglade lite. Hi hi! Stort tack till Samantha som gjorde ett kanonjobb!

Mycket lurigt det här....

Fast ganska skönt ändå...

Akupuntkur på gång.

Lite Biolight på det och Ivi var så nöjd så.

Smått avlappnad kille ;)

Finaste!

Full fart i sommarhagen!

Vi släppte även systeryster på bete... :D

Som sagt.... Hahahahaha!

Tokiga Mulinn!

Här kommer de!

Icelandic power!!



Till slut lade sig lugnet. :)


Inga kommentarer: