tisdag, oktober 14, 2014

Lite eftermiddagsträning idag :)

Nu var det ungefär 100 år sedan jag red för Malin sist, men nu var det dags. Det var på ett sätt kul att det var så länge sedan, men å andra sidan så märkte man verkligen skillnad hos både mig och Iví. Kanonkul!! Innan jag hann från jobbet hade Mia och Malin redan avverkat Kastor, Hrönn och Hrókur. Riktigt bra jobbat!

Ja, ni ser ju hur roligt vi har! :D


Finaste Iví som blivit så duktig :)

Malin visar lite hur jag ska tänka.

Vi rider så fort så vi blir suddiga ;) 
Ungarna var med och jag hade laddat väskan med sockerkaka och ost- och skinkfyllda gifflar. De fikade loss kan man väl säga. ;) Efteråt red de varsitt varv på en rätt trött häst och sedan fikade vi lite inne hos Mia och pratade lite. Mysigt! Nu är det två rätt trötta små som har havererat i sina sängar. :)

Inga kommentarer: