torsdag, september 25, 2014

Jag erkänner...

...jag har blivit en virktant.

Nu kanske inte det kommer som en nyhet för de flesta av er, då jag ju faktiskt har lyckats virkar rätt mycket det senaste året, men nu börjar jag liksom inse det själv.

Det började med en matta till Tristan.

Sen blev det en i Zpaghettigarn.

Och en till Mira...

Sen fastnade jag i vantträsket. Har gjort otaliga varianter.

Fått till en tröja till mig själv.

Och här är min andra cirkelkofta. Har gjort en grå innan. Och en till Mira med.
Nu håller jag på med Alexandras dopfilt i mormorsrutor i Catania och jag väntar på garn till en mössa till mig. Ska sedan göra likadana mössor till Mira och Tristan med. Och sedan har jag lite julklappar på gång med. Och en poncho till mig. Och sedan vill barnen ha nya vantar, Elliots gjorde jag klart igår... Jag har att göra. ;)

Inga kommentarer: