tisdag, september 30, 2014

Fullfarts-tisdag :)

Idag har det varit fullt upp på jobbet. Man kan säga att det går i ett, tur man inte är ensam administratör jämt. ;)

När jag hämtat barnen så åkte vi hem för lite mellanmål och sedan ville båda små åka till stallet. Härligt soligt höstväder så jag tog med kameran. Dagens utmaning visade sig vara att fota hästar i rörelse medan man själv försökte hålla igång dem. Jag fick radera bra många suddiga bilder efteråt. Det blev dock några riktigt fina när de står stilla. :)

Söta lilla Hrönn.

Någon hann stjäla en mun maskrosor medan jag grejade med kameran. Inte alls nöjd.. ;)

Fint i hagen.

Kastor och Múlinn

Múninn

Iví i den fina repgrimman jag vann. :)

Killen som vanligtvis inte vill bli fotad var riktigt medgörlig idag. :)


Suddig, jag vet, men manen flyger så härligt!

Inte så frivillig till att springa, vilket gjorde mig svettig och bilderna suddiga. ;) Fin är han i alla fall...

1 kommentar:

Fru Eriksson sa...

Underbara Hästfoto ♡ ...
Saknar min Häst :(

Ha en fin dag!