onsdag, oktober 02, 2013

Vi kör lite sjukläger då

Förra torsdagen åkte jag med jobbet till Hindåsgården för studiedagar. Redan på torsdagen kände jag att nåt var på gång och på fredagen vaknade jag nästan utan röst. Resten av helgen var jag mer eller mindre helt liggande. Calle och barnen var på höstshopping på Knalleland, och där låg jag i en hög. Jag är fortfarande snorig och hes, ungarna är snoriga och hostiga och Tristan har klagat på ont i magen ett par dagar. Pratade med 1177 i morse och VC ska ringa upp vid 8, de misstänker en UVI så vi hoppas att vi får komma in och kolla upp det hela.

Igår köpte jag 2 söta ljusstakar med Buddah. Den ena har jag stenar i på jobbet, den andra har jag ljus i hemma. Hittade även en söt rökelsehållare som stenarna får ligga i hemma. :) 






Inga kommentarer: