fredag, september 20, 2013

Nu kom hösten!

Denna veckan har hösten behagat anlända med krispiga dagar och tack och lov en hel del sol. :)

Calle jobbar en massa just nu så det har inte blivit så mycket hästar för mig i veckorna, däremot på helgerna så försöker jag hinna med både Hrönn och Flói. Förra helgen var det ridning och longering i dubbelpass. Superkul!!

På jobbet går det fint, jag trivs som bara den! Det är verkligen hur roligt som helst, varierande, utmanande och härliga kollegor. Like it!

Igår kväll var det fullmåne, så jag passade på att rena alla mina kristaller och lägga ut dem att ladda upp sig i fullmånens sken. Tog in dem i morse, iskalla! Det är inga varma nätter längre vill jag lova. Tristan kom in till oss när vi precis lagt oss och hade ont i halsen. Tempade honom när jag ändå höll på och då hade han över 39 graders feber. Han har börjat hosta de senaste dagarna så jag har liksom väntat på något, men hoppades vi skulle hinna hela vägen till helgen. Men så kan det gå... Calle skulle slutleverera det han jobbat på idag, så det var inte så mycket att dividera om vem som skulle vabba. Tur jag tycker det är ganska mysigt att skrota runt hemma med de gosiga små. ;)

Fina vänner har lagt visa kort på mig :)

Många goda råd kan man få :)

Kolla kompisen ;)

Inget vidare att fota fullmåne med mobilen ;)

Mina laddade stenar :) Den orangea är en karneol, hästen är av grön jade, fjärilen är lila magnesit och två spetsar av bergkristall. 

Inga kommentarer: