lördag, augusti 03, 2013

Sista semesterdagarna

Nu närmar sig slutet på årets sommarsemester. Det har verkligen varit en härlig semester med kanonväder! Inget att klaga på inte :)

Har blivit en hel del ridning med, tyvärr har ju Hrönn fått fång så just nu står hon på smärtstillande och vila. Vi upptäckte det dock tidigt så hon är snart bra igen. Blir till att hålla damen på magert bete framöver så det inte kommer tillbaka dock, i övrigt kommer hon bli helt bra. :) För tillfället lånar jag den häst som behöver motioneras så i torsdags tränade jag för Malin med Flói. Jättekul att rida lite olika hästar, riktigt lärorikt. Jag och Mia har även börjat lite lätt med Kastor som ska ridas in. Spännande att lära sig mer om det med. 

Vår dator har gett upp, förhoppningsvis av ett glapp i strömtillförseln, så alla mina fina bilder från semestern är just nu inlåsta i den. Hoppas det går att fixa så att jag iaf kan få ut bilderna. Vill man kika på hästbilder jag tagit så kan man klicka på länken till Mamma Mias hästliv till höger om inläggen och se dem i hennes blogg. :)

Vi har just kommit från stranden och de mörka molnen hopar sig på himlen. Ungarna myser med film och lördagsgodis :) 



Strandraggare Tristan ;)

Utsikten just nu ;)



Inga kommentarer: