lördag, juli 13, 2013

Så lata dagar...

Här firas det semester till max sedan en vecka tillbaka. Spenderade förra helgen i Norrköping på Islands-SM, vilken härlig upplevelse! Så vackra hästar och så många duktiga ryttare. Wow!

Väl hemma med hela underläppen full av blåsor från solen så kom semestersjukan som ett brev på posten. Ända tills igår har jag varit supertrött och känt mig som jag haft konstant lågt blidsocker. Tack och liv började de ge sig igår så nu mår jag fint i solen på altanen med Lisa :) Vi har haft loppis här idag. 6 tjejer med massa fina saker fick nästan inga besök alls, så vi bytte med varandra istället :D Kanonbra ju! Vi beslutade oss för att satsa på att boka in oss på någon av Gbgs stora loppisar lite längre fram och se om det går bättre ;) Kul hade vi iaf här i solgasset. Stort tack till er allihopa!

C är på äventyr idag så jag och Lisa ämnar ta ett glas rosé och slappa med småtrollen ikväll :) Attans trevligt!



Inga kommentarer: