tisdag, juli 16, 2013

Iví och Kiljan på Stenholmen

Finaste Iví har nu flyttat från Sjögården och står nu, tillsammans med Kiljan, på Stenholmen för att säljas. Jag håller alla tummar och tår för att de båda ska hitta den som tar bäst hand om dem, det är riktigt fina killar båda två. Iví kommer alltid att finnas i mitt hjärta som "min" första islänning. Fina killen!

Lille Iví med sin fina mamma, Nös frá Skárdi. Foto: Mia Borgström

Lurvigaste vinterpälsen på Sjögården!

I höstsolen 2012

Ligger gott i hagen :)

Turbo-bus i paddocken!

Så vacker!

Sist men inte minst, killen med världens varmaste hjärta av guld. Han fick mina ungar att sluta vara rädda för hästar och de har alla tre vid olika tillfällen berättat hur mycket de älskar honom. Han kommer bli någons högt älskade häst, det hoppas jag verkligen. Det har han med råge förtjänat!!
 

Inga kommentarer: