söndag, mars 17, 2013

Födelsedagsfirande minsann!

Efter massa hysch-hysch fick jag i fredags lura iväg Calle på hans 35-årsdag. Så roligt! Hi hi! Eftersom han inte är speciellt förtjust i bloggande så ska jag inte gå in på några detaljer om det här. Vill ni veta vad vi gjorde och om han gillade det så får ni slå honom en signal och fråga honom helt enkelt. :)

Snälla syster och Andreas tog hand om barnen hemma och vi kom hem till två glada ungar i strålande sol på lördagen. En slagen hjälte och 2 trötta små sov middag och jag tvättade båda bilarna. Har så svårt att sova på dagarna. När alla vaknat åkte C och hämta thaimat i stan. Det var sååå gott! Ungarna som sovit middag var lite svåra att få i säng och vi lyckades först vid 21. 21.15 var jag i säng med och jag somnade på två sekunder. Uppenbarligen inte gjord för partajande i någon större utsträckning längre ;)

Idag gick trollen upp strax efter 6, vid 7 gav jag upp och gick upp. Kunde som vanligt inte somna om. Senare blir det en sväng till stallet, inte hunnit dit på hela veckan ju.







Inga kommentarer: