torsdag, februari 21, 2013

Snörvel snörvel

Jag ropade kanske hej lite för tidigt... Eller så kanske jag skulle låtit bli att skotta snö igår när jag kände mig bra. Kanske. ;) Febern kom tillbaka som på beställning kan man väl säga. Fortfarande småfebrig idag.

Tristan har i alla fall hållt sig feberfri hittills idag, men han har lite ont i magen. Gissar att det är kombon penicillin och en mage som inte ätit på hela veckan. Får fixa honom lite Proviva senare och se om det gör någon nytta. Nu ligger han under filten och tittar på Disney Jr med Mira. Lite mer färg i ansiktet har han allt fått.

Jag är sjukt trött på att inte må bra, så jag hoppas det ger sig snart. I helgen har jag en massa stallskoj att se fram emot, bland annat en tripp hem till vår tränare Malin för att ta en lektion på älskade Iví som ju är där på träning för tillfället. Ska bli jättekul att se vilken skillnad det blivit på honom, och att få lära mig mer om hur jag ska rida honom bra. :) På söndag är det träning på Sjögården så då kommer Malin dit och jag ska rida fina Hrönn. Malin ska rida Kiljan med, så Helena kan få en start med honom med. Nu har hon ju bara lärt känna och markarbetat sedan de träffades så det blir spännande att se honom under ryttare. :)

Inga kommentarer: