måndag, november 26, 2012

Mör gräsänka...

Det är vad jag är!

Helgens skogsridning och träning för Malin har satt sina spår. Extrem träningsvärk har jag! Det är ju förstås rätt bra, då har jag ju rört på mig, men det begränsar rörligheten på ett sätt som inte kan kallas praktiskt när man jobbar med småbarn. Och har småbarn hemma... Aj! ;)

Började dagen i tandläkarstolen hos hygienisten H. Mycket trevlig och duktig tycker jag. Inte så kul att ligga där, men jag blev för första gången på evigheter inte blöt av svett medans jag låg där. Framsteg. Innan har jag fått byta tröja efteråt för jag spänt mig så vansinnigt under besöket. Direkt till jobbet efter det, fick stoppa i mig värktabletter efter ett tag då mitt stackars tandkött inte ville vara med längre. Sov gott på lunchen vill jag lova.

Efter jobbet var det hem och hämta de små på förskolan, lämna hem Tristan som var så trött så han ville vara med Elliot medan jag och Mira åkte till Konsum en sväng. Handla det mest nödvändiga till veckan, då jag är gräsänka medan Calle är iväg på jobb i Tyskland. Vid 19 var de små i säng, 20.30 var det Elliots tur och nu ger jag upp. 

Natti!

1 kommentar:

Love and be proud sa...

Glad första advent, vännen!!!