fredag, november 09, 2012

Kortvecka

Jahaja, den här veckan blev ju attans kort. I alla fall på jobbet. Vabbade med Mira mån-tors pga extremt rutten mage. Var stensäker på magsjuka, men ingen annan blev smittad det allra minsta. Så jag undrar jag... Men hur som helst så mår hon fint igen. :) En dag på förskolan denna veckan alltså. Fantastisk närvaro numera... 

Jag skulle haft föreläsning i infosökning på tisdagen, men det gick ju i stöpet med hon rutten-majan i huset. Vill ju verkligen inte sprida smitta i onödan. Calle jobbade dessutom över. I onsdags kom jag iväg på APT på jobbet på kvällen och igår skulle jag haft handledningstillfälle 1 inför uppsatsen. Dock var min handledare sjuk så det blev avbokat. 

Jobbet idag bestod av ett besök på brandstationen med de stora barnen och Johanna. Bara 6 barn, så det var en ljuvlig liten utflykt. Nu har vi nog sett nästan alla delar av brandstationen tror jag, från garage, verkstad och dykrum till gym, idrottshall, biltvätt och slangtvättsrummet. Mycket prylar har de vill jag lova!

Nu är Calle med Tristan i stan och hämtar hem lite mat, medan jag och Mira kollar Hello Kitty. Tjejkväll! ;)

Inga kommentarer: