måndag, oktober 01, 2012

Regn, regn, regn...

Det har verkligen vräkt ner heeeela dagen idag. Helt värdelöst! Jobbat idag, medan Calle har varit hemma med de små som hade studiedag på förskolan. Skulle ha åkt direkt till stallet efter jobbet, men insåg att Ivi nog behövde fundera över gårdagens resultat en stund, så det får bli en snabb sväng imorgon istället. Tar nog en sväng i paddocken så får vi rett ut vem som bestämmer där med. Lika bra att få det gjort ;) Calle ska spela innebandy med jobbet på kvällen med så jag får inte slappa mig igenom stallet ;)

Längre fram i veckan väntar föräldramöte på barnens förskola, APT på jobbet, besiktning av lånebilen, mera stall, plugg inför nästa veckas seminarium och sen ska jag visst hinna med att fylla 35 på fredag också. Vi kör väl full fart som vanligt då ;)

Säger som Mira på bilden.. Iklädd mina vantar, en av sina stövlar, en av Tristans, mössa och kasse: "Hejdå mamma! Jag gå Komsum nu, handla lite bara!" ;D

1 kommentar:

mamsen sa...

snygging