torsdag, oktober 25, 2012

En liten vända VAB igen då...

Tristan har varit hängig hela veckan och igår hade han lite feber och ont i huvudet, så vi är hemma idag. Själv har jag skaffat mig blåsor i hela munnen, så jag börjar fundera på om jag fått ungarnas höstblåsor från jobbet. Väldigt irriterande. 

Men på den glada sidan så är min bil nu levererad till herr handlare och jag ska hämta den på onsdag. :) Skoj! Ikväll hoppas jag få komma iväg till stallet, det har varit alldeles för mycket av en del skräp det senaste så jag behöver få lite luft känner jag. Hur som helst så har jag tid hos Previa på tisdag för att kolla upp min gamla kompis hjärnskakningen. Vissa symptom vill inte ge med sig och det ska man visst kolla upp har jag fått höra. Då det går som arbetsskada så fick jag gå till Previa. Det har jag inga klagomål på, de är duktiga där. :)

Inga kommentarer: