söndag, september 30, 2012

Vilken helg!

Fredag: Först vab, sedan iväg på ärenden och vidare till Lidköping för hämtning av lånebil. Vidare till mamma och pappa i Trollhättan för middag och sedan hem. Landade hemma 23.30.

Lördag: Hemmafix på förmiddagen, namngivning i Fristad, hem, till stallet och hem till städning. Hela familjen städade så fint. :) I säng vid 22, helt färdig.

Söndag: Sovmorgon! Jösses! ;) Sen frukost, lite tvätt, besök av farmor och farfar, ungarna i säng för middagslur, till stallet och en riktigt bra tur med Ivi. En del bråk i början, men jag gav mig inte. Tog några "jag-vänder-å-drar-hemåt-vändningar" innan han erkände sig besegrad och gick dit jag ville. Bra läxa. :) Riktigt nöjd är jag. Hem och hämtade ungarna, till skogen för att plocka svampen vi såg från hästryggen ;) Hemma blev det middag och nu ska de små i säng :)

Inga kommentarer: