onsdag, september 26, 2012

Fullt upp....

Den här veckan är det verkligen full fart...

I måndags jobbade jag, målade Miras byrå en sista gång, körde tvätt och läste in all litteraturen till tisdagens seminarium.

Tisdag bjöd på tandläkarbesök, jobb, föreläsning och seminarium. Bra mör när jag kom hem vid 20-tiden vill jag lova. 

Idag blir det vab för Mira som är supersnorig och tät i luftrören, och så snart Calle kommer hem så får jag åka iväg på introduktion till PIM som är obligatoriskt för pedagoger inom Borås Stad.

Torsdag är det också vab och på kvällen föräldramöte med Elliots klass på skolan. 

Fredag hoppas jag kunna jobba då vi har planering och vi bör även hinna till Lidköping för att få ut en lånebil som vi kan ha tills Fiestan levereras. Middag hos mamma och pappa på vägen hem.

Lördag är det namngivningskalas för lilla Matilda.

Någonstans i det här ska jag få in Iví med. ;) 

Men vad gör man... Full fart framåt som vanligt. ;)

Inga kommentarer: