fredag, juni 15, 2012

TGIF!

Äntligen fredag igen! Lika härligt varje vecka. ;)

Igår kväll var jag på SDF Väster och intervjuade de sista chefskandidaterna, så nu är den delen av rekryteringen avslutad. Riktigt roligt att ha fått vara med och träffa kandidater och få föra min enhets talan. Kanonbra rekryteringsmetod tycker jag! Nu återstår bara referenser och sedan hoppas iaf jag att vi får en ny chef till hösten. Jättespännande!

Nästa vecka jobbar vi ju bara 4 dagar, sedan midsommarafton i Fristad med många goda vänner och sedan är det bara en arbetsvecka kvar innan semestern börjar! Tjoho! Jag är hemma själv med barnen v 27 för Calle måste jobba, men sedan hoppas jag vi får 4 veckor tillsammans allihopa. :)

Barnen är piggare idag, läs i luven på varandra konstant, så förhoppningsvis var det bara en liten febertopp. De är förvisso snoriga båda två, men jag hoppas det håller sig lugnt. Har fått röjt lite idag, och har flyttat fram kyl/frys-eländet för att se om jag kunde hitta någon form av avstängning för att få starta om den sabla frysen som verkar ha gett upp. Är inte sugen på att behöva ringa reparatör direkt... Nu ska jag, i mycket ogod tid, sätta fart att få iväg tackkorten från bröllopet. ;) Vadå? Ska man inte skicka dem 6 månader efter vigseln? Aj då.... My mistake... ;) De är snart på väg. ;D

Till kuvertslickandet alltså..... ;)

Inga kommentarer: