torsdag, december 29, 2011

Uppdatering i stormen

Idag stormar det minsann! Blåser så det knakar i hela huset och ösregnar. Ljuset har svajat här ett tag, vi får väl se om det stannar kvar. Nu snöar det plötsligt med....

Vi håller oss med andra ord inomhus ;) Tanken är att jag och Calle ska på middag hos Catten och Nick i Gbg ikväll, men vi får se hur vädret beter sig. Vill ju inte lämna syster ensam med de små i strömavbrott direkt.. Trevligt om vägarna är någorlunda körbara med. Prognosen säger att det ska lugna sig framåt eftermiddagen så vi hoppas på det.

Barnen har precis lagt sig för lite naptime, jag har rensat en del på Facebook, tagit bort massa grupper och skit jag aldrig är inne på. Rensar lite i vänlistan med, ingen poäng att ha massa folk som jag aldrig pratar med men som ändå sprider min info ju. Passade på att radera lite sidelement här från bloggen med. Har ju tex gått ur både Buzzador och Smartson så deras länkar fick tacka för sig. Kände inget behov av att räkna ner till bröllopet längre heller. ;)

Väntar på att de små ska somna ordentligt så jag kan ta en dusch sen. Alltid trevligt om man kan få duscha i fred. Händer ju inte alltid... ;) Tar en kaffe så länge... ;)

Inga kommentarer: