onsdag, november 09, 2011

Nu närmar det sig verkligen!

Mitt i förberedelserna har jag fått skäll av Lisa igen för jag inte bloggar ;) Så här kommer det...



Dagens Xtra Borås gör det hela så... Eehh, officiellt? ;)



Mira petade lite hål på mitt öga förut!



Jag har fyndat ett kuvertbord till vår spa-avdelning, kommer bli kanon!



Calle har fått en glassmaskin i fars dagspresent :) lite för tidigt, men risken finns att vi inte orkar fira på söndag ;)



Mira har fått en häst som hon älskar.

Utöver detta så är det mest förberedelser just nu. Gör det sista stämplandet på festhäftena ikväll, ska försöka prova hela min outfit en sista gång, calles och barnens kläder är klara, listor skrivs gör fullt för att allt ska komma med till stan.



Snart fredag.... ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Love and be proud sa...

Vill bara önska dig en underbar dag på fredag!!!!! :) :) :) NJUT!!!! :)
KRAM! /L

Lisa sa...

Jag skäller inte ;) Jag påminner dig lite bara!