onsdag, oktober 12, 2011

Sol idag :)

Idag skiner solen och det är tacksamt när ungarna gått upp alldeles för tidigt. ;)

De sover av denna anledning tidig tupplur för tillfället. Jag fixar lite, lägger ut lite saker för försäljning. Åkpåsen från Elodie Details ligger på Tradera och mina löparskor på facebook. Bara att inse, jag är ingen löpare hur gärna jag än vill att det ska funka. Förhoppningsvis kan ridningen ge mig motion ett par - tre gånger i veckan istället. :)

När barnen vaknar blir det lunch, lunchkorv och hemmagjort mos idag, sedan ville Tristan gå ut. Ska försöka förhandla mig till att vi åker till affären först så får vi ta en sväng till lekplatsen när vi kommer tillbaka. Maten måste vara färdig när Calle kommer från jobbet så vi kan äta och jag kan smita iväg till hästarna sedan. :) Vill ju hinna rida innan det blir mörkt. :)


Inga kommentarer: