tisdag, oktober 04, 2011

Skrämseltaktiken funkar... än så länge ;)

Så där! Att göra min list-of-shame offentlig hjälper bra ;) Igår kväll gjorde vi en gemensam ansträngning med gästpresentationerna till festhäftet och kom faktiskt nästan till slutet av den uppgiften. :) Idag på morgonen har jag dessutom lyckats boka ett tårtsamtal med Gullkragen och tid för klippning och slingor veckan innan bröllopet hos söta Eva på ViVåga. :)

Fick ringa och avboka operationstiden jag fick för min fettknöl den 8 november. Snyggt med en heltejpad skuldra till klänningen? Nja, inte direkt ;) Så nu får jag en ny tid i början av december istället. Bröllop var helt giltigt förfall i den här frågan tydligen. :) Mycket trevligt bemötande från damen i receptionen på kirurgmottagningen på Skene Lasarett i alla fall. Kul med folk som faktiskt verkar trivas med sitt jobb. :)

Har precis hittat lite fler bilder från möhippan, om någon vill snoka så klicka HÄR för att komma till litet h. ;) Ni ser även bilder på de fnuttiga små tjejerna som jag blir "moster" till om ett par veckor. Sötaste lilla missarna då! Ska försöka åka med och hämta dem tillsammans med barnen, så får de hälsa på hästarna, kaninerna, hundarna och åsnan hemma hos Paula på Madkullen.

Om ni inte har hängt med så måste jag ju rekommendera dem igen. Fantastiska hästar, underbara Paula och natur utan dess like hittar ni hos Madkullens Islandshästar i Berghem. Helt klart värt ett besök, och en ridtur. Ska göra det till min nya hobby att åka dit och rida :)

Nu - mer kaffe och mer avbockande från listan! :)

Inga kommentarer: