söndag, oktober 09, 2011

Helgen

Lugn helg denna gången. :) Lite födelsedagsfika med Systeryster och A på lördag fm, sedan var jag iväg och träffade Mia som har några hästar som behövde motioneras. Åkte ut till henne vid 13 och fick en lerig rundtur bland alla fina hästar i hagarna runt gården. :) Vi bestämde att jag skulle komma och ta en tur med henne dagen efter, dvs idag.

Lördagskvällen spenderades i soffan med Star Wars-klassiker på tv och lite rödvin.

I morse fick jag sovmorgon och Calle tog de små. Fick mess från min faddermamma som undrade om det serverades 11-kaffe så det fixade vi. Supertrevligt att träffa dem en sväng, blir ju inte så ofta nu för tiden. Vid 13 åkte jag ut till Mia och tog en sväng med Flói. Superhärligt! Tillbaka hemma vid 15 och sedan var de full fart med de små. Kycklingmiddag, nattning av småkryp, dusch och köksröj. Nu är det te i soffan. :)

Trevlig helg!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Fladdermamman sa...

Det var lika trevligt för oss att få träffa er även om det bara blev en kort stund. Kram till er alla. Fladdermamman