söndag, oktober 23, 2011

Helgen borta igen

Det går så fort! Ännu en helg har sprungit förbi. Galet!

I fredags skulle vi haft von F:s över på middag, men de manliga förkylningarna satte stopp för detta. ;) blev istället vila. Var på Knalleland och köpte Elliot vinterkängor. Det behövdes!

Lördagen var lugn, förberedde mest för kvällens event, änglar och demoner-fest hos Heeds. Catten kom över och var med och förberedde. Mira insåg ju så småningom att vi var på väg nånstans, och blev mycket riktigt tokig när vi skulle gå. Tur det går över allt fortare :) Mamma och pappa var hemma med dem och sov över. Fick en tjusig orkidé och en berlock till mitt armband :) gulligt! Fick även chansen att titta på vigselringarna, men Calle sa nej.. Så det blev inget med det ;) Catten fick se dem dock ;)

Vi var hemma vid 3-tiden i natt och barnen vaknade vid 8:30, så det blev inte så mycket sömn. Mysigt att äta frukost med mamma och pappa med. Barnen somnade sedan vid 11 så då åt jag och la mig på soffan en sväng. :) när Helena hämtade mig för att åka till stallet så var jag fortfarande hyfsat skakis ;)

Idag har Helena bekantat sig med 5-åriga Hrönn. :)









Tjusig liten dam med viss attityd. Kommer bli ett fint projekt för Syster det :)




Visst tycke har nog uppstått ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: