måndag, oktober 03, 2011

Dax att sätta fart?

Jaha, då var det bara 39 dagar kvar då... Plötsligt kändes det som att vi har oändligt mycket kvar att göra. Vi måste:
  • Ha möte med konditoriet.
  • Ha möte med fotografen.
  • Fixa skor till Mira och Elliot.
  • Fixa hela Calles outfit (dock hans problem, inte mitt ;)).
  • Konstruera festprogrammet.
  • Trycka ut inlagorna till festprogrammet.
  • Trycka omslag till festprogrammet.
  • Montera festprogrammet.
  • Få vigselprogrammet godkänt av vår präst.
  • Trycka vigselprogam.
  • Köpa in en del (bubbelglas, lite dekor, snacks, lite mer småfix).
  • Fixa bilder på bukett och corsage till floristen.
  • Beställa klipp och sling till mig veckan innan.
  • Köpa lite tillbehör till frisyren.
  • Prata med Grand ang maten (Calles grej, inte min).
  • Bygga en bordsplaceringsmall.
  • Göra en provsminkning till med Nina och boka tid för Dagen.
  • Hitta en bra lokal att genomföra sminkhistorien i (typ mammas och pappas hotellrum ;)).
  • Lösa lite logistik.

Tja... Det finns lite att pyssla med om man säger så då... ;) Jag ahr säkert inte fått med allt här heller. Men eftersom jag nu skrivit det här där alla kan se det så får jag lite press på mig att få bockat av eländet ;)


Inga kommentarer: