fredag, september 16, 2011

Soool igen :)

Då har vi satt vår bordsplacering för festen. Ho ho, så skoj! :) Nu ska bara placeringen av bord, dj, osv lämnas till Grand så de har koll. 86 glada själar, varav 5 är småbusar kommer att vara med. :) Suveränt!

De små har även idag hållt låda fram tills nu, vilket gör att jag börjar misstänka att de ställer om till bara en tupplur om dagen i fortsättningen. De växer.... :) Orkade inte ägna mig åt att lyssna på deras gnäll förut så jag gjorde ett röj i köket, körde en diskmaskin, vattnade blommor och tomater/paprikor/chilis, chilisarna åkte dessutom ut för avlusning, damsög (vända 1 av de vanliga 4) och testade min nya ansiktsmask. :) Fick en trevlig ögoncreme med i goodiebagen som medföljde beställningen så den testas oxå just nu. Gjord på kaffebönor minsann, kaffe runt ögonen, det kan ju inte gå fel. :) Nu ska jag dricka mer kaffe och eventuellt kravla mig ur myskläderna. ;)

Inga kommentarer: