torsdag, september 15, 2011

Solen kikar fram...

... och jag är på ett vansinnigt bra humör! De små trollen har varit vakna heeela förmiddagen och klappade ihop ordentligt nu vid 13.30. :) Så jag har passat på att käka lunch i lugn och ro och dricker nu kaffe med Swingkids backlista på Spotify. Mysigt! Kapten Röd, Livelihood och Syster Sol förgyller. :)

Tja, vad mer har jag att säga idag... Inte mycket. :) Jo, en sak... Det är inte varje dag man tittar upp och inser vad man faktistk har och hur mycket man värdesätter det.... Jag fullkomligt tokälskar min familj!! Underbara, underbara ungar och Calle! Älskade Calle som snart blir min man! Hur läskigt är inte det. ;) Jag längtar så! Så glöm inte att titta upp ibland... :)

2 kommentarer:

Frida sa...

Så sant så sant, man hamnar gärna i vardagsträsket och glömmer av hur fantastiskt man faktiskt har det :-)

Orsi sa...

Visst är man lyckligt lottad! Har en man vid sin sida som älskar en i vått och torrt, friska barn samt ett gott liv. Det gäller verkligen att påminna sig själv om allt det fina man har i livet.