torsdag, september 22, 2011

Full fart idag :)

Riktigt röj här idag. Huset har varit smått upp-och-ner de senaste veckorna pga förrådsrensing, sjukdomar och allmän håglöshet, men idag har jag fått fart. Tvättar allt jag kommer åt, dammsuger, städar bort saker, lägger undan tvätt, plockar upp, diskar.... Lika bra att fortsätta när farten är uppe. :)

Har även försökt speca vad vi behöver hjälp med under bröllopsdagen till våra söta vänner som ska hjälpa till. :) Får hoppas de har många frågor, för jag kände mig lite smått virrig när jag skrev den. ;)

Nu ska jag försöka mejla vår fotograf för att kolla mötestid, få tag på Caroli kyrka för att kolla om de har någon kantor åt oss och lite annat. Om barnen låter mig vill säga. :) De har fått isterband och stuvad potatis till lunch idag. Första gången. :) Mira åt upp allt, Tristan åt mängder av potatis ;) Nyhetsvecka denna veckan, igår fick de prova potatisbullar med lingon. ;)



Inga kommentarer: