måndag, augusti 15, 2011

Usel natt

Första natten utan barn i rummet gick sisådär... Kl 3 kom Mira över till oss, i samma veva vaknade Tristan och pratade hejvilt om plaskande fiskar u hallonen och annat intressant. Calle var in och pratade med honom sedan ropade han på mig ett tag efter Calle lagt sig igen. In och la mig bredvid honom och pratade lite, sen tyckte han att jag skulle gå å lägga mig i min säng så det gjorde jag. Lagom till Mira då somnat om så ropar han igen... Och informerar om att han kommer nu, så var vi då 4 i sängen.... Mira upp i varv av att han kom så klart och sedan vill han ha frukost... Kl 4.15... Calle upp och ger honom macka, Mira får välling.

Mira somnar nästan, då kommer killarna tillbaka och hon är vaken igen.... Då gick jag upp och sövde henne i fåtöljen... La ner henne strax efter 5 och fick nog tyst på Tristan vid 5.30... 7 ringde klockan. Och jag ska vara på jobbet hela dagen idag... Bra start..


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Frida sa...

Ojdå inte bara jag som har haft en tuff natt ser jag ;-)
Men jag har turen att jag inte behöver någonstans idag, får vara hemma med 2 griniga barn istället :-)