tisdag, augusti 30, 2011

Tristan - drömmarnas trädgård-junkien

Vid frukost berättade Tristan om när jag och Calle tog hans bil (Nissan) på kalas, når Franken och Madde gifte sig härom veckan...
T: Pappa tog min bil klas!
J: Tog pappa din bil på kalas?
T: Ja! Jag blev ledsen då!
J: Jaha! Du menar när vi åkte på bröllop och ni var hemma med Helena och Andreas? Blev du ledsen då?
T: Ja! Lätteledsen blev jag!
J: Nämen! Men sen hade du väl roligt med Helena och Andreas?
T: Ja, tittade Pinke-Ponken med Lena å Dleas! Loligt!

Knasiga unge! Det här har han funderat på ett par veckor!

Pratade med Calle i telefonen strax efter frukost och berättade vad Tristan sagt, varpå Tristan glatt lägger sig i samtalet och så fort jag säger Pinke-Ponken så rusar han till dvdn och lägger handen på knappen. "Titta nu, mamma?" Ja, ja... Vi kollar väl samma tre avsnitt en gång till... Idag igen... ;)






- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

liteth sa...

sötnos!