tisdag, augusti 09, 2011

Oj oj oj!

Det är mindre än 100 dagar kvar till bröllopet! Huuur gick det här så attans fort?

Jag har dock god hjälp av värdinne-Orsi som lyckas komma på saker jag inte tänkt på, dvs min lista på saker som ska bestämmas och bokas växer. ;) Vet inte om jag ska tacka för att det blir mer att göra, men jag tror det. Hi hi!

Det dyker ju dock upp ett par rätt trevliga punkter på listan ändå. Tex måste vi "genomlida" en bubbelprovning för att se vilket bubbel vi ska ha. Hemskans tråkig syssla ;) Håller på och tar mig en rejäl funderare på tårtdekorationer. Det lutar åt enkla, rena tårtor utan en massa prylar på. Såna är vi. ;) Igår dök även en "nånting fått + nånting blått" i en och samma pryl, även det tackar vi Orsi för. ;) Just nu har vi fått färdiga svar från 58 gäster, ska bli spännande att se hur många vi blir till slut.

Sysslar även med hobbyn att försöka ladda upp bilder till Photobox för framkallning. Har pengar tillgodo där + att de tills imorgon ger 100 bilder på köpet om man framkallar 200 st. Supererbjudande även för den fattige. ;) Det går dock inte vidare fort att få upp bilderna när man har nätet via iPhonen... Tog halva dagen igår att få upp 47 bilder från kameran och dagens projekt är 388 bilder från iPhonen.... Det går sakta framåt kan man väl säga ;)

Nu ska jag stoppa huvudet i bröllopsfixande medans de båda råkar sova samtidigt, har redan hört Mira rulla runt i sängen ett par gånger. Imorgon ska jag ta med både barn och syster till skräddaren ihop med Madde för att se vad som kan göras åt min klänning, hur jag än gör lär jag inte få ett par större bröst att växa ut på tre månader så den behöver tas in lite ;)

1 kommentar:

Mamsen sa...

Du kan väl köpa ett par lösa silikonbröst