onsdag, augusti 10, 2011

Fixelifix och ett överraskningsbesök

Det rör på sig igen, igår beställde vi en flaska bubbel vi ska prova för att ev servera till brudskål. Har provat lite hemma hos Mats och Orsi men det ska bli spännande att höra vad Calle säger om den när den kommer. Idag ska jag möta upp Systeryster och Madde på stan för att gå till skräddaren. Madde ska lämna inte lite till deras bröllop och jag ska passa på att få lite råd om min klänning. Man får passa på när man har tillgång till både stylist/barnpassare/påklädare/designer ;)

Vår DJ ringde tidigare idag och hade intressanta nyheter. ;) Aftonblads-frieriet har ni ju både hört och sett om för drygt ett år sedan, och Lars roade sig med att ringa dem och informera om att vi nu ska gifta oss och fråga om de ville göra en uppföljning på kampanjen. Ja tack, sa de, så nu kommer de komma på bröllopet. :D Ha ha! Fråga mig inte hur det kom sig att han ringde dem från början, men han är helt klart en fantastiskt fixig kille. Det blir hur kul som helst! Behöver ni någonsin en DJ till vad som helst, kontakta Lars "DJ Boda" Nordvall. Rekommenderas! Han och hans flicka Patzy är dessutom mycket trevliga middagsgäster. ;)

Som jag uppdaterat vår bröllopshemsida med i veckan, så kommer brudskålen att bli utomhus. Passar på att påpeka det även här så ni inte glömmer att packa på er lite extra ytterkläder så ni klarar nån timme utomhus mellan vigsel och fest. :)

Hösten har tydligen bestämt sig för att komma, så nu måste jag rota fram lite varmare kläder så inte krypen fryser när vi drar ut sedan. Vi hörs!

Inga kommentarer: