fredag, juli 01, 2011

Månadens test...

...är det här serumet från Megalash. Sedan Tristan föddes har jag tappat ögonfransar som en tok och inte har det gett med sig efter jag slutade amma Mira heller. Med bröllop på ingång vill jag ju gärna ha iaf några fransar att måla, men alla såna här produkter är fasligt dyra. Snubblade på den här varianten på eleven.se för 199:- och då ingick även en vårdande mascara, så jag slog till. Har använt serumet morgon och kväll i ca en vecka nu och har inte tappat en enda frans sedan dess :) Hur det slutar återstår väl att se, men just nu är jag supernöjd! Fransarna känns mjuka, smidiga och faktiskt tätare redan :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Det finns en tjej i Herrljunga som gör lösögonfransar. Hon klistrar på dom en och en och dom sitter i minst en månad. Det tar 1.5 timma och hon tar bara 300:- för det. Kan vara ett tips kanske? Två på mammas jobb har gjort och dom är sjukt nöjda. Mamma säger att det ser grymt bra ut.

/Åsa