fredag, maj 06, 2011

Ett snabbt inlägg...

...mitt i upptagna fredagen. :)

Dagens projekt är:
Städa hela huset
Tvätta så mycket jag hinner med
Baka en sorts kaka till
Klippa gräsmattan
Tvätta bilen
Åka till Apoteket
Storhandla

Puh!
Helst ska det vara klart innan 16 med, så jag hinner andas fyra gånger innan det är dax att träffa tjejerna för en drink på Café Viskan innan vi äter middag på Färgeriet. :) Hittills har jag städat lite mer än hälften (toaletten kvar..såååå tråkigt), tvättat 3 maskiner, matat och sövt två barn och nu häver jag i mig lite kaffe mellan varven. Men nu är tumlaren kvar så dax att köra nästa maskin. Full fart framåt!

2 kommentarer:

Frida sa...

Oj här var det full fart, finns det energi över tar jag mer än gärna emot lite ;-)

Men gud vilken god mat det lät som de hade där, blev ju helt plötsligt jättehungrig, hoppas ni får det bra.

mamsen sa...

dne finska sisun har gått i arv