söndag, april 03, 2011

Lång dag blev det

Vakna med huvudvärk är inte roligt, men morgonen begåvades med både det och feber. Ingen större hit. Lite Alvedon och nässprej tog hand om det värsta. Vid lunch packade vi ihop oss och barnen och åkte för att hälsa på Fredrik och säga grattis på födelsedagen. Blev en sväng på stan och brunch på Ritz.

Hungriga ungar har vi i alla fall :)








Calle stannade i Gbg för att gå på galej med födelsedagsbarnet och Co. Jag gps:ade mig ut ur centrum och körde hem oss andra. Hämtade Systeryster på vägen och jag har spenderat kvällen med att söva den ena eller den andra. Tristan har verkligen saknat pappa och gick att lägga först 23.45. Lille gubben... Nu ska jag försöka lägga mig med, innan nästa vaknar för att få välling. Puh!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: