torsdag, december 16, 2010

Kroppsstrumpa - vecka 3.

Då var det mätdax igen då. Jag vet fortfarande inte vad jag ska tro om det här, men jag har fasen tappat lite den här veckan oxå. Visst, det kanske funkar ett litet tag, nu är det dock vecka 3 och jag minskar fortfarande. Inte mitt på låret dock, men det kanske inte behöver bli mindre heller. ;) Här är i alla fall resultatet efter 3 veckor. Fetstilta måttet är dagens, de inom parantes är startmåttet samt tidigare veckors resultat. :)

Midja: 76 cm (77, 79, 84 cm)
Höfter: 90,5 cm (92, 93, 95 cm)
Övre lår (tjockaste stället): 53 cm (54, 55, 56,5 cm)
Mitt på lår: 40 cm (40, 42, 43 cm)

4 kommentarer:

Frida sa...

Tror allt att det får bli en beställning av den där strumpan, fast frågan är hur mycket den tar av allt mitt överflödiga ;-)

catten sa...

Jag är faktiskt väldigt positivt överaskad!
Trodde inte ett dugg på den...

Anonym sa...

ja, vad ska man säga? Är du sponsrad av företaget?

mamsen sa...

jag är den anonyme