fredag, december 17, 2010

Gnistrande kallt & tusen ärenden :)

Idag är det superkallt ute! Man slipper gärna att gå ut. ;) Skulle åkt till BVC för Miras 4-månaders kontroll, men gav upp det i morse när jag vaknade med feber. Får ju inte sova så mycket för tillfället och då får jag feber som ett brev på posten. Mira har mig som napp, vilket vi måste få slut på. Dessutom så skulle jag behöva gräva ut en totalt översnöad Volvo + montera alla barnstolarna som Calle lagt ur i garaget och det lockade inte heller. Är inte så orolig för Mira-mojsets tillväxt så vi behöver dra oss ut i kylan för det. Hon äter ordentligt, både ersättning och sedan i tisdags även gröt. Hon växer, 62-kläderna får man allt töja på nu om dom ska passa. ;) Hon sover, typ hela tiden. Hon är nöjd, världens gladaste tjej när hon är vaken. Så vi tar det lugnt och träffar BVC 19 januari istället. :)

Jag ska i eftermiddag ta med mig Elliot till stan. Måste akut ta blodprov för att få nytt recept på Levaxin, tog min sista tablett igår. Klantigt att inte ordna det tidigare, men nu får det bli så här. Ska klippa mig med kl 17, så däremellan ska vi julhandla lite bara jag och Ellioten. Han vill köpa lite smått till syskonen och Calle. :) Blir mysigt. Har fått göra en lista på allt vi ska hinna med när vi lantisar för en gångs skull tar oss till stan. ;) Ska byta Miras bok bland annat.

Har oxå lyckats boka mig en make up-artist till bröllopet. :) Systeryster har en duktig och utbildad sådan till kompis, så henne ska vi använda oss av. Känns jättebra, man kan lita på Natalie! :) Kul när saker och ting faller på plats, även om det är långt kvar. Med tanke på hur tiden går så är vi snart där.

Nu ska jag fixa lite så jag är förberedd att åka när Calle kommer hem med den fungerande, framskottade bilen. ;)

Inga kommentarer: