torsdag, november 25, 2010

Operation smälta-fettet dag 1

Intressant! Nu ska vi se vad dom är gjorda av dom här tjockis-formarna. ;)

Min fina shapewear från Scala damp ner i brevlådan idag och den sitter redan på. Här ska smältas fett och hållas i form minsann. ;) Nä allvarligt. Jag har mätt mig idag innan jag drog på den, och nu ska jag ha den på 6-8 timmar om dagen, gärna i 30-60 dagar för att uppnå resultat. Tänker mäta mig en gång i veckan och se om det gör någon skillnad. Idag är alltså dag 1. Första intrycket är positivit faktiskt. Efter att ha ålat mig in i den så är den faktiskt attans skön! Sitter bra och klämmer inte nånstans. Eller ja, hela den kramas ju, men inte på ett obekvämt sätt. Håller in, lyfter upp och klämmer åt - check. :) Nu har jag inte hunnit springa runt en massa men jag väntar med spänning på att se hur den håller sig uppe, det är en av grejerna jag är mest nyfiken på faktiskt.

Då så. Här kommer startmåtten.
Midja: 84 cm
Höfter: 95 cm
Övre lår (tjockaste stället): 56,5 cm
Mitt på lår: 43 cm

Då håller vi tummarna för att jag blir smal och läcker på nolltid! ;)

1 kommentar:

mamsen sa...

Lycka till