torsdag, november 04, 2010

Mysig lekfika

Idag började vi dagen med mysfika med Frida, Ella, Carol, William och Noelle. När jag och Tristan gick upp så slängde vi ihop en chokladkaka och åt sedan frukost. Vid 9.30 kom det sällskap och då passade Tristan på att väcka Mira. Hon fick en ny blöja och var sedan uppe och sällskaplig under hela fikat.

Passade på att dela ut lite prover på Lumene när jag ändå hade tjejer på besök. :) Hoppas de gillar att testa den.

De stora barnen lekte faktiskt jättefint med varandra och det var både pussar och kramar när de skulle åka hem. Sötnosar! Mira somnade i min famn en stund innan alla åkte, då hade hon varit uppe i lite mer än 2 timmar. Tristan har legat i sängen en bra stund utan att somna, men fick precis en ny blöja så nu sover han snart hoppas jag. Jag har under tiden gjort en vända träningsprogram och tänkte ta en dusch nu bara båda sover en stund. Sedan blir det lite sen lunch och ett försök att få ordning på mitt CV.

2 kommentarer:

Carol sa...

Najs! Tack för idag! William sov hela två timmar när vi kom hem och Noelle somnade på soffan, det är inte bra... ;-)

Frida sa...

Håller med Carol tack för idag :-)
Detta får vi ta och göra om.