tisdag, november 02, 2010

Mumsiga nyheter!

Som förälder letar man ju ständigt efter nya rätter och fyndiga snacks för att hålla de små liven mätta och glada. Nu kommer Semper med en ny serie som heter Småfolk. Det finns massor av olika produkter att välja mellan och ingen av dem innehåller några onödiga tillsatser eller tillsatt socker. Ekologiska och helt naturliga, dessutom plockar man fram dem på ett kick när behovet slår till. :)

Jag tycker det är halvt hopplöst att hitta bra saker att peta i Tristan när han blir hungrig eller sugen så jag ska verkligen testa de här. Har tidigare köpt Småfolks russin och han fullkomligt älskar dem. :) Just nu hoppas jag på att få vara testpilot för de nya produkterna och vill du också ha en chans så kan du klicka HÄR för att registrera dig. :) Som testpilot kan du hämta ut varor du vill testa och sedan redovisar du dina åsikter i en enkel webundersökning. Registrera dig nu vettja! ;)

3 kommentarer:

Frida sa...

Hihi vi har oxå kört på deras russin;-)
Och kräsen som jag är med riktiga ingridienser, får jag ju allt söka till testpilot jag med.

Carol sa...

Jo man kanske skulle ha vägarna förbi D-fors nån dag.. nån som passar extra bra?

Orsi sa...

Jag vill oxå fika, imorgon slutar jag jobbet 12.....