lördag, september 25, 2010

Det är så man skäms!

I min hemkommun, Grästorp, där jag vuxit upp, lekt med kompisar, gått i skolan och hängt i stallet har man röstat in ett nazistiskt parti i kommunfullmäktige. 102 kompletta idioter lade sina röster på detta parti. Jag skäms! Jag är glad att jag inte bor kvar faktiskt. Jag hoppas resterande befolkning där kan hantera det här så dom inte väljs in igen vid nästa val. Galenskap och vansinne är ord som inte ens börjar att beskriva hur fruktansvärt det är.

Dock finns det hopp. Man har lyckats få folk att manifestera. Riksnyheter blev det med. All PR är inte bra PR. Här kan du läsa en artikel. Jag hoppas innerligt att folk börjar tänka. Snart. Väldigt snart.

2 kommentarer:

Bror i Grästorp sa...

Som familjen W:s enda representant med fötterna kvar i gyttjan känner jag pressen att uttala mig i ärendet.

102 ufon i vår kommun valde att lägga sin röst på ett odemokratiskt parti som vill att endast "genetiska svenskar" ska befolka Sverige, och att jag ska köpa min pizza av en snubbe som heter Sven eller Bengt.... (förlåt :)....)

Jag hoppas att minst 100 av dessa människor i efterhand försod att det inte var så smart röstat.

Jag tror och hoppas att tack vare dessa ufon i vår kommun har Sverige fått upp ögonen för att SVP är gamla NSF (som bl.a. ägnat sig åt att fira Adolf Hitlers födelsedag).

Jag hoppas att tack vare att medias ögon riktats mot Grästorp och SVP har Sveriges befolkning fått upp ögonen för vad detta parti står för och väljer att lägga sin röst på något anna parti vid nästa val.

Givetvis var vi alla samlade i manifeststionen.

Fossing sa...

jag hoppas du har rätt :)