tisdag, augusti 24, 2010

Wah! Där kom hösten!
Alldeles nyss blåste partytältet sönder på altanen, samtidigt som alla blomkrukorna drog omkull. Jäklar vad det blåser!

Calle är och kikar på vad vi kan få för deal på en Peugeot 5008, vi får inte plats i jätte-Opeln. Så är det med två små i barnstol, Elliot på kudde, jag mitt i allt och dessutom Systeryster som hävdar att hon ska ha en plats. ;) 7-sitsigt får det bli. ;)

Just nu går det alldeles för enkelt här. Mira sover hela förmiddagarna, Tristan tar sin lur han med och har jag tur så hinner jag mata henne innan han vaknar och vill upp han med. Smidig rytm faktiskt. ;) Det lär väl ändra sig men det är skönt så länge det varar. :)

Precis där försvann smidigheten då, man ska akta sig för att skriva sånt där. ;) Calle ringde, han är på Vianor som har tid att justera Opeln nu kl 13.30. Smidigt att få det gjort, förutom att jag nu sitter strandad utan bil, barnstolar och barnvagn och att jag har lovat hämta Elliot efter skolan om det regnar, vilket oddsen är rätt höga på. Dessutom kommer BVC 14.30. Får alltså hoppas att det inte regnar så Elliot går hem som han ska, annars blir det intressant...

1 kommentar:

mamsen sa...

Varje dag kommer med nya utmaningar