söndag, augusti 08, 2010

Förvärks-natt

I natt har magen varit igång med förvärkar från kl 3 till kl 6. Ett tag började jag undra om det var dax att hända något riktigt, men icke. Det enda som hände var att jag inte sovit speciellt bra, jag fick springa på toa stup i kvarten för någon misshandlade min blåsa och det känns som att magen flyttat ner ännu ett hack. Hängbuks-Jenny hasar nu runt här hemma. ;)

Calle försöker få till lite kräftfiske i regnet och jag och Helena bakade en omgång kanelbullar för dom jag hade i frysen har tagit slut. Nu luktar det gott i hela huset, bullarna ligger och svalnar och Tristan sover middag. Dvs jag har en dejt med soffan. :)

3 kommentarer:

Eva sa...

Ta hand om dig & vila ordentligt nu!
Hopas att tösen tittar ut snart!

Kram

mamsen sa...

Calle kan kanske fiska upp några extra, jag har aldrig smakat insjökräftor

Maggan sa...

Håller med Eva. Lägg dig bredvid katten! Hoppas du får sova i natt.