måndag, augusti 09, 2010

37+5 och regn

Man vaknar återigen till regn, regn och mera regn. Väldigt grått ute måste jag säga, känns som att sommaren helt kommit av sig. Lite tråkigt tycker jag nog, men å andra sida så är det ganska skönt att temperaturen håller sig lite lägre nu när man är så där tjock och fin som jag är. Extra värme klarar man sig ganska bra utan just nu faktiskt. ;)

Väntar fortfarande på besked från FK angående min sjukskrivning. Har kollat deras sida idag på morgonen men ingen förändring alls. Skrev ihop ett mejl och skickade iväg. Inget otrevligt alltså, bara en stilla undran om det kommer något beslut eller om jag ska hitta någon snäll familjemedlem och låna pengar av. Får hoppas det ger bättre svar än när jag ringde dem sist, då sa tjejen jag fick prata med att hon inte visste mer än det som stod på min sida. Det var 40 minuter i telefonkö helt i onödan kan man säga. Men, men. Inte mycket att göra åt det hela, bara vänta och hoppas på positivt besked. Denna veckan är det inga BM-besök alls, men från nästa vecka blir det en gång i veckan om inte bebisen pallrat sig ut.

Inga kommentarer: