fredag, juli 30, 2010

Tårttävling!!




Efter att ha överlevt själva frieri-affären så ska man ju då gifta sig är tanken. ;) Ska man gifta sig måste man vara lite rik, på ett ungefär. Hittade den här tävlingen där man kan vinna 100 000 kr att använda till sitt bröllop så självklart var vi tvungna att vara med där. :)

Det hela går ut på att man köper Ekströms färdiga kladdkaka, dekorerar den och skickar in en bild på Ekströms hemsida. Så morgonens projekt har varit att fixa till tårtan och skicka in den. Alla som går in på hemsidan får rösta en gång och de med flest röster blir sedan bedömda av en jury och så får man se vem som vinner.

Tyvärr har jag inte någon direktlänk till mitt bidrag och det är en viss fördröjning på uppladdningen vilket gör att jag inte exakt kan säga när mitt bidrag syns, men jag håller ögonen på sidan och säger till så fort jag ser min bild. Håll gärna ett öga ni med och rösta väldigt gärna på mig. :)


4 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Röstat ;) fin den är, o ser god ut!!s

mamsen sa...

Är det ditt bidra? Fantastiskt fin.

Frida sa...

Klart du ska få ditt sagobröllop!
Så nu har jag lagt min röst:-)
Jätte fin var den!

Victoria sa...

Klart du ska vinna, men jag håller med... det är segt att få upp hemsidan! Jag kämpar på och så gör du detsamma med bröllop, födsel och allt såntdär viktigt! *KRAM*