onsdag, juli 21, 2010

Tänkte till igår och gick och lade mig hyfsat i tid, vilket gjorde att jag faktiskt fått sova ganska mycket inatt. Tristan drog igång och skulle in till oss vid 5 och bökade sedan runt nån halvtimme innan han somnade om. Sedan sov vi till 8.30. :) Det var skönt. Har fortsatt väldigt ont i kroppen. Att resa sig och röra sig gör ont hela tiden och man behöver ta ett extra andetag för att hantera det hela. Höfterna är nog det värsta. Sammandragningarna håller sig lugna, oftast, om jag tar det lugnt. Dock har jag vaknat de senaste nätterna av att det har hållt på i perioder.

Calle håller på med det sista till altanen. Har satt upp överliggare på räcket, byggt en grind och håller på och stabiliserar lite nu. Sedan ska sidorna utvändigt få lite trall som ska täcka längst ner, sedan är det nog klart. :) Nu kan man stänga grinden och låta Tristan härja runt i alla fall, det är skönt. Han har varit med där ute hela eftermiddagen och han har gått och gått och gått. :) Han gillar verkligen att vara med ute den ungen. Lallar omkring, plockar skruvar till pappa, petar på verktygen, äter russin och har sig. :)

Dagens hjälp från mig har varit att hålla sällskap ute på altanen och att hålla en och annan bräda lite då och då. Inte avancerat direkt, men typ vad jag klarade av. :)

Inga kommentarer: