måndag, juli 19, 2010

Nähä!!

Min mage är inte alls större denna gången! I alla fall inte om man ska gå på sf-måtten som BM tar. Denna magen har hela tiden legat 1-2 cm under vad jag hade med Tristan. ;) Så den är inte alls större ;) Så det så!

Igår överlevde jag bättre än jag trodde trots mindre än 4 timmars sömn på natten. Vi var och hämtade Elliot strax efter 13 för att åka till Fristad och fira Molly som fyller 2 år. Trevligt kalas med bullar, kaffe och tårta. :) Varmkorv blev oxå grillad och äten. Mysigt!

Vi käkade pizza på kvällen och kollade på film på Disneychannel för Monsters vs Aliens som vi tänkte se fanns bara på engelska, irriterande nog för Elliot som verkligen ville se den. Men Ringaren i Notre Dame 2 gick ju på tv så den fick duga.

Vi satt vid datorn och letade mer flicknamn, igen. ;) Hittade ju en klockren kombination på morgonen när jag diskuterade med systeryster, men den dög inte riktigt åt herr W. Man måste har rätt flow i namnet när man använder alla namnen tydligen... Hans favorit är "Jenny Maria Sofia, vad gjorde du nu!?" Tydligen bra flow för utskällningar. ;) Vi hittade dock ett trevligt alternativ till slut. Men nu är det tydligen hemligstämplat så det är ingen idé att ni frågar. ;) He he!

Inatt har jag sovit som en klubbad säl. Inte ens bytt sovställning på hela natten. Skönt att ha fått sova, men jag har jätteont i höfterna som resultat av att jag inte rört på mig alls. Blir en dag i långsamt tempo med andra ord. Har iofs inget direkt att göra, lite besök väntas och grillning till lunch. Calle är i stan och slänger lite skräp och plockar upp lite brädor och en systeryster som ska få lunch. Mamma kommer förbi på väg till Varberg och kanske kommer även Anna och barnen. Ska se om jag kan baka en kaka med lime i. Har 4 stackars lime som överlevt sedan midsommar som behöver göras åt och Leila har en sockerkaka med lime i som är god. Blir nog en sådan, kanske med rabarber i eller till. :) Enkelt att göra och inte nån fysisk ansträning. Passar fint. Elliot plockar gärna rabarber så det behöver jag inte heller göra själv. :) Tur man har en snäll kille där.

Nu ska jag röra lite på mig ändå, dvs resa på mig och torka av soffbordet. ;) Avancerat. ;)

Inga kommentarer: