fredag, juni 18, 2010

Somriga sandaler :)


Var hos spec-Mvc och gjorde både vaginalt och vanligt ultraljud. Livmodertappen ser bra ut och moderkakan sitter förvisso i framväggen, men ganska högt så den ska inte öka risken för blödning. Behöver inte komma tillbaka om jag inte får massa sammandragningar eller blöder mer. Ska ändå fortsätta ta det lugnt. Hade en stackars manlig student med på undersökningen och han visste knappt vart han skulle titta. Läkaren stressade igenom för rummet var upptaget när vi skulle in där. Fick vänta 20 min så hon var väldigt snabb. Samma läkare jag hade när jag var med Tristan. Inte en jättetrevlig typ. Efteråt gjorde jag några ärenden i sakta mak och åkte till jobbet för att hämta lite saker. Köpte mig ett par somriga sandaler på scorett. Fina va? Börjar, hör och häpna, tröttna lite på sneakers året runt ;)

1 kommentar:

mamsen sa...

jättefina sandaler